1. Welcome to the Digiex Download Center, you are welcome to download anything you like here, no registration is required! We offer direct download links with no captchas or wait times.
    We do our best to ensure no content infringes copyrights, and provide a DMCA Takedown Request Form to request the removal of content from Digiex

Request: Please everyone help me!

Discussion in 'Requests' started by dreckfresse, Jan 10, 2011.

  1. dreckfresse

    dreckfresse Elite Member

    Joined:
    Jul 3, 2010
    Messages:
    80
    Likes Received:
    42
    i have a big problem

    im temporarily banned from xbox live

    the first ban was for one day, but how long takes the 2nd ban?

    i have nothing to do with stealing accounts, trust me!!!

    i got this 2 messages (only in german sry)

    that was the first:

    Xbox LIVE
    Benachrichtigung über eine dauerhafte Sperre: Kontodiebstahl, Phishing und/oder Anstiftung

    [ ANTWORTEN SIE NICHT an diese E-Mail-Adresse. Sie wird nicht abgerufen. ]
    Mit dieser E-Mail möchten wir Sie darüber informieren, dass Ihre Xbox LIVE-Kontoberechtigungen aufgrund von Versuchen, Kontoinformationen von anderen Spielern zu extrahieren, und/oder Versuchen, den Xbox LIVE-Dienst für kommerzielle Zwecke zu nutzen, dauerhaft gesperrt wurden. Dieses Verhalten wurde in Ihrem Profil, Ihren Aktivitäten und/oder Ihrer Kommunikation erkannt.
    Das Verhalten, das diese Sperre verursachte, kann u.a. Folgendes umfassen:

    • Fragen nach dem Benutzernamen, dem Passwort oder persönlich identifizierbaren Informationen eines anderen Benutzers
    • Nicht genehmigte Gamertag-Wiederherstellung
    • Angebot, Xbox LIVE- oder Spieldienste für Microsoft Points oder Geld zu handeln
    Das LIVE Enforcement Team erhielt Kenntnis über Ihr Verhalten durch Beschwerden anderer Xbox LIVE-Nutzer oder im Verlauf unseres Betriebs des Dienstes. Das LIVE Enforcement Team hat die Beschwerden und andere Nachweise bezüglich Ihres Verhaltens überprüft und festgestellt, dass es die Xbox LIVE-Nutzungsbedingungen und/oder die -Verhaltensregeln verletzt. Da Ihr Verhalten einen Verstoß darstellt, hat das LIVE Enforcement Team eine dauerhafte Sperre ausgesprochen.
    Während Ihrer Sperre können Sie sich nicht bei Xbox LIVE anmelden. Ihre Xbox LIVE-Berechtigungen werden nicht wieder eingesetzt.
    Der Kundensupport kann die Sperre nicht ändern oder nähere Informationen dazu liefern.
    Microsoft erwartet, dass alle Kunden die Verhaltensregeln einhalten. Die Verhaltensregeln liefern Richtlinien für angemessenes Verhalten während der Nutzung des Dienstes.
    Sie können die Xbox LIVE-Verhaltensregeln auf der Xbox LIVE-Steuerung unter den Xbox LIVE-Richtlinien in der Kontoverwaltung ansehen, oder indem Sie zu Xbox LIVE Code of Conduct - Xbox.com - Xbox.com gehen. Sie können die Xbox LIVE-Nutzungsbedingungen ansehen, indem Sie zu Xbox LIVE Terms of Use - Xbox.com - Xbox.com gehen.
    Hinweis: Wenn Sie kein Nutzer von Xbox LIVE sind, kann diese Sperre aufgrund Ihrer Aktivität in Zune Social verfügt worden sein. Sie können die Verhaltensregeln von Zune Social ansehen, indem Sie zu Zune Code of Conduct | Zune.net gehen. Sie können die Nutzungsbedingungen von Zune Social ansehen, indem Sie zu Zune Terms of Service | Zune.net gehen.
    Vielen Dank,

    LIVE Enforcement Team


    about an half hour later I got this message:

    Xbox LIVE
    Benachrichtigung über eine vorübergehende Sperre: Unangemessener Inhalt in Ihrem Profil

    [ ANTWORTEN SIE NICHT an diese E-Mail-Adresse. Sie wird nicht abgerufen. ]
    Mit dieser E-Mail möchten wir Sie darüber informieren, dass Ihre Xbox LIVE-Kontoberechtigungen aufgrund unangemessener Inhalte im Profil für Ihren Gamertag vorübergehend gesperrt wurden. Die unangemessenen Inhalte wurden im Motto, in der Bio, im Ort, im Namen und/oder im persönlichen Bild entdeckt.
    Wir wurden auf folgenden Inhalt für den mit dieser Windows Live ID verbundenen Gamertag hingewiesen, und es wurde festgestellt, dass dieser die Verhaltensregeln und/oder Nutzungsregeln verletzt:
    Bio TEAM INCONCEIVABLE - CLAN: musicfreakyboy (Leader) iTzzMLGImJesus marcelgamefreak xI N0BLE 6 Ix (Co-Leader) xI Screawy Ix -------------------------- PR0-R@CERZ-CLAN: (FAIR) musicfreakyboy (Leader) xI Screawy Ix (Co-Leader) -------------------------- AVATAR-AWARD-SERVICE 800 POINTS(EINIGE SPIELE) 2100 POINTS (ALLE SPIELE MIT AUSZEICHNUNGEN) Das LIVE Enforcement Team erhielt Kenntnis über Ihr Profil durch Beschwerden anderer Xbox LIVE-Nutzer oder im Verlauf unseres Betriebs des Dienstes. Das LIVE Enforcement Team hat die Beschwerden und andere Nachweise bezüglich dieser Inhalte überprüft und festgestellt, dass sie die Xbox LIVE-Nutzungsbedingungen und/oder die -Verhaltensregeln verletzen. Da diese Inhalte einen Verstoß darstellen, hat das LIVE Enforcement Team die Inhalte gelöscht und eine vorübergehende Sperre ausgesprochen.
    Sie erhalten eine Nachricht in der Xbox LIVE-Steuerung, wenn diese Sperre aufgehoben wird. Während dieser Sperre können Sie sich nicht bei Xbox LIVE anmelden. Ihre Xbox LIVE-Berechtigungen werden am Ende des Sperrzeitraums automatisch wieder eingesetzt.
    Der Kundensupport kann die Sperre nicht ändern oder nähere Informationen dazu liefern. Außerdem kann die Dauer Ihrer Sperre ohne Vorankündigung durch das LIVE Enforcement Team geändert werden, wenn wir weitere Anzeichen von Verstößen entdecken.
    Microsoft erwartet, dass alle Kunden die Verhaltensregeln einhalten. Die Verhaltensregeln liefern Richtlinien für angemessenes Verhalten während der Nutzung des Dienstes. Nichteinhaltung der Verhaltensregeln durch Sie in Zukunft kann unter anderem zu längerer Sperrung oder Kündigung Ihres Kontos führen.
    Sie können die Xbox LIVE-Verhaltensregeln auf der Xbox LIVE-Steuerung unter den Xbox LIVE-Richtlinien in der Kontoverwaltung ansehen, oder indem Sie zu Xbox LIVE Code of Conduct - Xbox.com - Xbox.com gehen. Sie können die Xbox LIVE-Nutzungsbedingungen ansehen, indem Sie zu Xbox LIVE Terms of Use - Xbox.com - Xbox.com gehen.
    Hinweis: Wenn Sie kein Nutzer von Xbox LIVE sind, kann diese Sperre aufgrund Ihrer Aktivität in Zune Social verfügt worden sein. Sie können die Verhaltensregeln von Zune Social ansehen, indem Sie zu Zune Code of Conduct | Zune.net gehen. Sie können die Nutzungsbedingungen von Zune Social ansehen, indem Sie zu Zune Terms of Service | Zune.net gehen.
    Vielen Dank,

    LIVE Enforcement Team

    HOW LONG TAKES THIS 2nd BAN? :(
    OR AM I BANNED FOREVER? o_O


    PLEASE HELP ME!!! THE GERMAN GUYS CAN TRANSLATE IT TO ENGLISH IF THERE IS A QUESTION!
     
    Last edited: Jan 10, 2011
  2. BigRod989

    BigRod989 Addict

    Joined:
    Oct 11, 2010
    Messages:
    388
    Likes Received:
    88
    Location:
    Tualatin, Oregon, United States
    its listed at a temp lock so it shouldn't be to long maybe a couple of days/week, when the lock is taken off I wouldn't do anything to get them pissed off at you because the next one will most likely be a perm ban
     
  3. Rick

    Rick Moderator

    Joined:
    Jul 14, 2010
    Messages:
    2,853
    Likes Received:
    1,282
    Location:
    The Matrix
    use this to translate
    Google Translate

    with the second one expect a week or 2 or a month
    you obviously like accounts so much they ban you
     
  4. Mr.Needlemouse

    Mr.Needlemouse Resident

    Joined:
    Aug 7, 2010
    Messages:
    123
    Likes Received:
    21
    Location:
    europe
    @dreckfresse: (german) naja da steckst du tief in der scheiße... .In der ersten mail steht dauerhaft gesperrt wegen betrug und diebstahl und so weiter.War mir schon klar das die ganzen sachen in den youtube videos zu sowas führen würden.
    Sorry aber zieh draus ne lehre,fürs nächste mal.Microsoft hat dich gebannt bis zum fiktivem datum von 31.12.9999.
    sorry dude....
     
  5. dreckfresse

    dreckfresse Elite Member

    Joined:
    Jul 3, 2010
    Messages:
    80
    Likes Received:
    42
    es hat nix mit den youtube videos zu tun, es geht um die avatar award scheiße für msp
     
  6. dreckfresse

    dreckfresse Elite Member

    Joined:
    Jul 3, 2010
    Messages:
    80
    Likes Received:
    42
    ok I'm (temporarily) banned since 6th january

    banned for this:

    BIO:

    avatar award unlock service 800 points(for all ur games)
    2100 points (for every possible game with avatar awards)

    I KNOW I'M SO STUPID! :(


    today (15th january), one week later, I tried to recover my account.

    I can download maybe 1% of my account.

    before the message pops up how many friends are online, this error pops up:


    "sign into xbox live is not possible at the moment. please try again later."


    the 2nd email says that I should get a message, when I can sign in to xbox live again.

    but there is no message, only this error.


    I don't wanna lose my account, I have gold for the rest of the year.

    I hope you understand my bad english. sry about that.
     
  7. Dark Scyth

    Dark Scyth Moderator

    Joined:
    Mar 3, 2009
    Messages:
    2,593
    Likes Received:
    459
    You were probably given a temp two week ban. So you'll probably be unbanned on the 20th or 21st.
     
  8. dreckfresse

    dreckfresse Elite Member

    Joined:
    Jul 3, 2010
    Messages:
    80
    Likes Received:
    42
    @ Dark Scyth

    I hope u are right and I will be unbanned on the 20th or 21st!
     
  9. dreckfresse

    dreckfresse Elite Member

    Joined:
    Jul 3, 2010
    Messages:
    80
    Likes Received:
    42
    last question about that:

    can they increase the ban (for example: one week more) if I try to recover my account every day?
     
  10. seanpr92

    seanpr92 Godlike

    Joined:
    Oct 12, 2010
    Messages:
    1,159
    Likes Received:
    195
    Location:
    Nottingham, United Kingdom
    translated

    Xbox LIVE
    Notification of a permanent lock on account of theft, phishing and / or incitement

    [DO NOT REPLY to this e-mail address. It is not retrieved. ]
    This email is to inform you that your Xbox LIVE account permissions to extract because of attempts to account information from other players and / or attempts to use the Xbox LIVE service for commercial purposes, have been permanently banned. This behavior has been detected in your profile, your activities and / or your communications.
    The behavior that caused this lock can include Will include:

    Ask for the user name, password or personally identifiable information of another user
    Unauthorized Gamertag Recovery
    Offer, Xbox LIVE to act or play services for Microsoft Points or money

    The LIVE Enforcement Team was informed about your behavior by complaints from other Xbox Live users or in the course of our operation of the service. The LIVE Enforcement Team has reviewed the complaints and other evidence regarding your behavior and found that it violated the Xbox LIVE Terms of Use and / or the Code of Conduct. Because your behavior is a violation, the LIVE Enforcement Team has issued a permanent lock.
    During your stop you can not log into Xbox LIVE. Your Xbox Live privileges will be used again.
    The customer can change the lock or not to provide further information.
    Microsoft expects that customers comply with all rules of conduct. The rules of conduct provide guidelines for appropriate behavior while using the service.
    You can view the Xbox Live Code of Conduct on the Xbox LIVE Xbox LIVE control one of the policies in the account administration, or by going to Xbox LIVE Code of Conduct - go Xbox.com - Xbox.com. You can view the Xbox LIVE Terms of Use by you to Xbox LIVE Terms of Use - Xbox.com - go Xbox.com.
    Note: If you are not a user of Xbox LIVE, may have been due to this lock features of your activity in Zune Social. You can view the conduct of Zune Social, adding to the Zune Code of Conduct | Go Zune.net. You can view the Terms of Zune Social, adding to Zune Terms of Service | go Zune.net.
    Thank you,

    LIVE Enforcement Team
     

Share This Page